Szukasz pomocy? Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami - może tu uzyskasz odpowiedź na nurtujące Cię pytania.
-
Czy dodawane są wszystkie ogłoszenia?
-
Czy dodanie ogłoszenia jest płatne?
Nie, usługa jest bezpłatna, zarówno dla osób prywantych i firm.
-
Nie dotarła do mnie wiadomość umożliwiająca aktywację ogłoszenia.
Częste powody braku e-maila aktywacyjnego to:
- Błędnie podany adres e-mail - wiadomość z linkiem aktywacyjnym po prostu nie dojdzie.
- Wiadomość doszła, ale nie znajduje się w "Wiadomościach odebranych" ale w folderze "SPAM" lub "Poczta niechciana" - niestety, czasem tam wpada.
-
Jak mogę znaleźć swoje ogłoszenia?
-
Jak mogę zmienić treść swojego ogłoszenia?
-
Jak mogę przedłużyć czas wyświetlanie mojego ogłoszenia?
3 dni przed wygaśnięciem Twojej oferty zostanie wysłana wiadomość, na podany adres e-mail, zawierająca link przedłużający ogłoszenie o kolejny okres.
-
Czy i kiedy mogę usunąć swoje ogłoszenie?
-
Moje ogłoszenie straciło ważność i zostało skasowane, czy mogę je aktywować jeszcze raz?
Nie. Ogłoszenie, które zostało skasowane nie może być aktywowane ponownie. Należy dodać je ponownie.
-
Czy akceptowane są ogłoszenia nie dotyczące zagranicy?
Nie, jesteśmy serwisem, który akceptuje tylko i wyłącznie ogłoszenia o pracę dotyczące zagranicy.
-
Dlaczego moje ogłoszenie zostało usunięte?
-
Decyduje o tym administrator serwisu.
-
Prowadzę agencję pracy, czy mogę dodać swoje ogłoszenia?
Tak, całkowicie bezpłatnie.
-
Czy istnieje możliwość automatycznego dodawania ofert?
Nie, ale pracujemy nad jej wprowadzeniem.